We doen ons best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het zijn dat u een klacht heeft. Vaak is één telefoontje genoeg om uw ontevredenheid weg te nemen. Wij helpen u graag en proberen samen met u het probleem op te lossen.
Wat is een klacht?
Elke melding met daarin het woord ‘klacht’ behandelen wij als klacht. Gebruikt u daarom duidelijk het woord 'klacht' in uw bericht als dit het geval is.
Klacht melden
U kunt uw klacht melden door te mailen naar vermogensbeheer@asr.nl of een brief te sturen naar:
a.s.r. Klachtenservice
Postbus 2072
3500 HB Utrecht
Denkt u er alstublieft aan om uw naam, adres, telefoonnummer en e-mailadres te vermelden bij uw klacht, dan kunnen we ook daadwerkelijk contact met u zoeken.
Binnen 3 werkdagen krijgt u van ons een ontvangstbevestiging en binnen 10 werkdagen geven wij een antwoord op uw klacht. Soms hebben we meer tijd nodig om de klacht te onderzoeken. U krijgt dan een bericht van ons over hoeveel extra tijd we nog nodig hebben.
Bent u niet tevreden over de oplossing?
Wij vinden het belangrijk dat u het gevoel heeft dat wij de klacht goed hebben opgepakt. Bent u toch niet tevreden over de manier waarop wij dit doen of over de oplossing die wij voorstellen? Dan verlenen wij onze volledige medewerking aan een oplossing via een externe klachteninstantie of rechter.