Klacht melden

27 september 2021 | 2 min. leestijd

We doen ons best u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het zijn dat u een klacht heeft. Vaak is één telefoontje genoeg om uw ontevredenheid weg te nemen. Wij helpen u graag en proberen samen met u het probleem op te lossen. Natuurlijk kunt u ook via een brief of direct via onze website een klacht bij ons indienen.

Online uw klacht versturen

Belt u met Rene Berenschot als u een klacht heeft: 06 25 25 82 57. Online uw klacht doorgeven kan ook, stuurt u dan een e-mail naar Rene Berenschot. U vindt zijn gegevens onderaan deze pagina.

Per post uw klacht versturen

U kunt ook een brief sturen. Denkt u er aan uw naam, adres, telefoonnummer en e-mailadres te vermelden?

a.s.r. Klachtenservice
Postbus 2072
3500 HB Utrecht

Wat verstaan we onder een klacht?

Elke melding met daarin het woord ‘klacht’. Gebruikt u daarom duidelijk het woord klacht in uw melding. Dan behandelen wij deze op de juiste manier. Binnen 3 werkdagen krijgt u van ons een ontvangstbevestiging van uw klacht. Binnen 10 werkdagen geven wij een antwoord op uw klacht. Soms hebben we meer tijd nodig om de klacht te onderzoeken. Dan krijgt u van ons bericht hoeveel langer we nog nodig hebben.

Niet tevreden over de oplossing?

Wij vinden het belangrijk dat u het gevoel hebt, dat wij de klacht goed hebben opgepakt. Bent u toch niet tevreden over de oplossing die wij voorstellen? Wij verlenen volledige medewerking aan een oplossing via een externe klachteninstantie of rechter.

 

Auteur

DSC08437 Bewerkt

Rene Berenschot

Hoofd institutionele relaties

Rene is verantwoordelijk voor sales en alle institutionele klanten.