We doen ons best u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het zijn dat u een klacht heeft. Vaak is één telefoontje genoeg om uw ontevredenheid weg te nemen. Wij helpen u graag en proberen samen met u het probleem op te lossen. Natuurlijk kunt u ook via een brief of direct via onze website een klacht bij ons indienen.
Online uw klacht versturen
Belt u met Marc de Bruijn als u een klacht heeft: 06 47 81 62 22. Online uw klacht doorgeven kan ook, stuurt u dan een e-mail naar Marc de Bruijn. U vindt zijn gegevens onderaan deze pagina.
Per post uw klacht versturen
U kunt ook een brief sturen. Denkt u er aan uw naam, adres, telefoonnummer en e-mailadres te vermelden?
a.s.r. Klachtenservice
Postbus 2072
3500 HB Utrecht
Wat verstaan we onder een klacht?
Elke melding met daarin het woord ‘klacht’. Gebruikt u daarom duidelijk het woord klacht in uw melding. Dan behandelen wij deze op de juiste manier. Binnen 3 werkdagen krijgt u van ons een ontvangstbevestiging van uw klacht. Binnen 10 werkdagen geven wij een antwoord op uw klacht. Soms hebben we meer tijd nodig om de klacht te onderzoeken. Dan krijgt u van ons bericht hoeveel langer we nog nodig hebben.
Niet tevreden over de oplossing?
Wij vinden het belangrijk dat u het gevoel hebt, dat wij de klacht goed hebben opgepakt. Bent u toch niet tevreden over de oplossing die wij voorstellen? Wij verlenen volledige medewerking aan een oplossing via een externe klachteninstantie of rechter.