27 september 2021 | 2 min. leestijd
We doen ons best u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het zijn dat u een klacht heeft. Vaak is één telefoontje genoeg om uw ontevredenheid weg te nemen. Wij helpen u graag en proberen samen met u het probleem op te lossen. Natuurlijk kunt u ook via een brief of direct via onze website een klacht bij ons indienen.
Belt u met Rene Berenschot als u een klacht heeft: 06 25 25 82 57. Online uw klacht doorgeven kan ook, stuurt u dan een e-mail naar Rene Berenschot. U vindt zijn gegevens onderaan deze pagina.
U kunt ook een brief sturen. Denkt u er aan uw naam, adres, telefoonnummer en e-mailadres te vermelden?
a.s.r. Klachtenservice
Postbus 2072
3500 HB Utrecht
Elke melding met daarin het woord ‘klacht’. Gebruikt u daarom duidelijk het woord klacht in uw melding. Dan behandelen wij deze op de juiste manier. Binnen 3 werkdagen krijgt u van ons een ontvangstbevestiging van uw klacht. Binnen 10 werkdagen geven wij een antwoord op uw klacht. Soms hebben we meer tijd nodig om de klacht te onderzoeken. Dan krijgt u van ons bericht hoeveel langer we nog nodig hebben.
Wij vinden het belangrijk dat u het gevoel hebt, dat wij de klacht goed hebben opgepakt. Bent u toch niet tevreden over de oplossing die wij voorstellen? Wij verlenen volledige medewerking aan een oplossing via een externe klachteninstantie of rechter.
29 juni 2022 | 3 min. leestijd
Uit onderzoek Vereniging van Beleggers voor Duurzame Ontwikkeling (VBDO): a.s.r. één van de weinige beursgenoteerde ondernemingen en enige verzekeraar 'leading' op biodiversiteit.
22 juni 2022 | 1 min. leestijd
‘Stagflatie’ lijkt steeds meer de economische realiteit van 2022, en wie weet ook van 2023. Een veel langer durende periode van stagflatie zou wel tamelijk uniek zijn. De vraag voor beleggers is dan ook: wat komt er na stagflatie?
22 juni 2022 | 1 min. leestijd
Deze Fund Governance Code is opgesteld door a.s.r. vermogensbeheer als beheerder van beleggingsfondsen. Het doel van de Code is om voor participanten waarborgen te scheppen.