waarmee kunnen
wij u helpen?

Wat als u niet tevreden bent?

We doen ons best u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het zijn dat u een klacht heeft.
Vaak is één telefoontje genoeg om uw ontevredenheid weg te nemen. Wij helpen u graag en proberen samen met u het probleem op te lossen. Natuurlijk kunt u ook via een brief of direct via onze website een klacht bij ons indienen.

Direct (online) uw klacht versturen

Belt u met Jos de Wit als u een klacht heeft. U vindt zijn gegevens in de kolom hiernaast. Online uw klacht doorgeven kan ook, stuurt u dan een e-mail naar Jos de Wit.

Per post uw klacht versturen

U kunt ook een brief sturen aan:

a.s.r. Klachtenservice
Postbus 2072
3500 HB Utrecht

Denkt u er aan uw naam, adres, telefoonnummer en e-mailadres te vermelden?

Wat verstaan wij onder een klacht?

Elke melding met daarin het woord ‘klacht’. Gebruikt u daarom duidelijk het woord klacht in uw melding. Dan behandelen wij deze op de juiste manier.

Wanneer krijgt u antwoord?

  • Binnen 3 werkdagen krijgt u van ons een ontvangstbevestiging van uw klacht.
  • Binnen 10 werkdagen geven wij een antwoord op uw klacht. 
  • Soms hebben we meer tijd nodig om de klacht te onderzoeken. Dan krijgt u van ons bericht hoeveel langer we nog nodig hebben.

Niet tevreden over onze oplossing?

Wij vinden het belangrijk dat u het gevoel hebt, dat wij de klacht goed hebben opgepakt. Bent u toch niet tevreden over de oplossing die wij voorstellen? Wij verlenen volledige medewerking aan een oplossing via een externe klachteninstantie of rechter.